Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Zakład Gospodarki Komunalnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zakładu Gospodarki Komunalnej.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa Urzędu Gminy Wąwolnica jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- Zamieszczone na stronie aktualności w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyż były skanowane.
- Zamieszczone na stronie aktualności w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyż zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny.
- Niektóre obrazki zamieszczone w artykułach nie posiadają opisu ALT, lecz ich treści są odpowiednio opisywane w artykułach.
Ułatwienia na stronie
Strona internetowa Urzędu Gminy Wąwolnica posiada ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
- widok standardowy strony,
- kontrast nocny,
- kontrast czarno-biały,
- kontrast zółto-czarny,
- szerokość standardowa strony,
- szerokość maksymalna strony,
- wersja tekstowa stroony
- powiekszanie tekstu
- zmniejszanie tekstu
- zmiana odtśpu miedzy znakami
- podstrona z informacja jak uzyskac pomoc dla niedosłyszących
- resetowanie wyglądu strony
- fomularz kontaktowy
- mapa strony
- odsłuchanie strony
Data sporządzenia deklaracji
- Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Urząd Gminy Wąwolnica.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Izabela Skocz, adres poczty elektronicznej gmina@wawolnica.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 81 88 25 001. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Procedura wnioskowo-skargowa
Uprzejmie Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiot w publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich element w, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie. W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepis w ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl
Dostępność architektoniczna
Aplikacje mobilne
- Brak informacji